Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

Anketa: ČEZ drtí konkurenci – lidem vadí přemrštěné ceny

12.05.2009, 03:13   |   Aktualizováno: Miroslav Zeman   |   komentářů (0)

V anketě serveru www.mojepoplatky.cz o nejškodlivější monopol hlasovalo již 1890 uživatelů. V konkurenci s dalšími monopoly na našem trhu vede s velkou převahou 46 % společnost ČEZ.

Na dalších místech se prozatím zabydlely společnosti České dráhy s 20 % a Česká pošta se 16 %. ČEZ tak v anketě drtivě vítězí nad svými „konkurenty“.

 

ČEZ poškozuje klienty přemrštěnými cenami

Příčiny neoblíbenosti naší největší energetické společnosti částečně odhalují reakce našich uživatelů. Na společnosti ČEZ vadí uživatelům především jeho cenová politika, která nevnímá potřeby běžných lidí.

Dominantní kritika směřuje k cenové politice. ČEZ podle čtenářů zvyšuje ceny neúnosným způsobem. Kritizován je také fakt, že zatímco zdražování probíhá každý rok o celých 10 %, zlevňování je nejisté a dle čtenářů nebude ČEZ nakonec zlevňovat vůbec.

Zaznívá názor, že ČEZ je sice monopolními či dominantním hráčem na našem trhu, na druhou stranu je většinově vlastněn státem, který by měl cenovou politiku ČEZ nějakým způsobem korigovat.

Právě výjimečné postavení ČEZ, které je dílem politiků a jejich energetické strategie by mělo tuto společnost vést k efektivní komunikaci s běžnými klienty této společnosti. Cílem společnosti s takto výjimečným postavením nemá být jen zisk, ale také určitá společenská shoda a spokojenost, kterou by se měl ČEZ odvděčit společnosti zato, že mu umožnila dosáhnout postavení jaké má.

 

České dráhy jsou socialistickým molochem

Kritika u druhého v pořadí, Českých drah, směřuje především na kvalitu služeb, neochotu zaměstnanců, častá zpoždění, a nechybí samozřejmě kritika cenové politiky Českých drah. České dráhy jsou dle čtenářů molochem, který nemá potřebu starat se o své zákazníky a poskytovat jim cestovní standard, který mají cestující v západní Evropě.

Česká pošta má nekvalitní zaměstnance

Kritika České pošty obsahuje podobné důvody jako u Českých drah. Kritizovány jsou zejména fronty na pobočkách, nízká kvalita zaměstnanců u přepážek, lidé mají problémy s nekvalitním doručováním „nedoručováním“ zásilek apod.

Všechny uvedené nedostatky vnímají lidé, jako důsledek monopolního a dominantního postavení těchto společností, které nemají potřebu zlepšovat své služby a přizpůsobovat svou cenovou politiku konkurenci na trhu, která v podstatě neexistuje, nebo existuje pouze v omezeném rozsahu.

Stále můžete i vy hlasovat v anketa o Nejškodlivější monopol na:

http://www.mojepoplatky.cz/

 

TIP

PRO VÁS

  • ZÚČASTNĚTE SE NAŠÍ NOVÉ SOUTĚŽE! 
  • Napište nám svůj příběh či stížnost! Klikněte ZDE!
  • Pomůžete tak v boji proti nespravedlnosti

Prohledat jednotlivé výrazy - Anketa: ČEZ drtí konkurenci – lidem vadí přemrštěné ceny

Anketa: , ČEZ , drtí , konkurenci , , lidem , vadí , přemrštěné , ceny ,

Vyplavení bytu horor pro každého

Konečně malíř opouští po dvou dnech náš byt. Za dva dny po dřině po malová... více »

Nová služba za 24 hod? Máte jí už za 4 měsíce!

V srpnu tohoto roku, jsem chtěl dceři převést předplacenou kartu na paušál "... více »

Běžná cena? Další z triků obchodníků

Rozhodl jsem se koupit si kávovar. Takový nějaký lepší. Na Internetu to dnes nen... více »

Anketní otázka