Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

DISKUSE K ČLÁNKU:
Cestovní pojištění. Na dovolenou bez něj zapomeňte

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:
Kontrolní otázka: * Kolik dnů má jeden kalendářní týden ?
Odpověď : * ( odpověď napište číslicí )
Srovnávám | ( HonzaP | 25.07.2017, 11:15 ) | reagovat
Nemám síce negativní zkušenost s pojišťovnou, ale raz jsem cestovala na dovolenou bez cestovního pojištění a dopadlo to katastrofálně. Doporučuji použít srovnávač  od Topky -https://www.top-pojisteni.cz/cestovni-pojisteni - nejsem "věrná" jedné pojišťovně, vyberu si podle aktuální nabídky a poměru cena/krytí. 
Zkušenosti Slavia | ( Martin | 05.05.2016, 16:24 ) | reagovat
Nezkoušel jste někdo Slavia pro zahraničí? Sice většinou vychází nejlevnějc ale nevím co kvalita servisu... Třeba tady ten žebříček ji tam zase má http://kalkulackapojisteni.com/cestovni-pojisteni/nejlevnejsi-cestovni-pojisteni-srovnani/ ale nevim jestli není lepší jít na jistotu a vzít třeba axu
BUPA | ( Anička | 03.03.2015, 11:49 ) | reagovat
Ahoj, máte někdo zkušenosti s pojišťovnou BUPA? Už jsem o ni párkrát slyšela, že je prý nejlepší (ale také dražší) a musíte umět trochu anglicky, ale zajímá mě jestli má někdo s ní praktické zkušenosti. Díky. A.
 
Re: BUPA | ( Lukáš | 09.06.2015, 19:07 ) | reagovat
Jasan, používám Annual Travel, vychází mi nejlíp, pač jako fotograf hodně po světě cestuju. Nejdřív jsem byl k tomu skeptický, docela hodně peněz, ale pak jsem si promluvil s klukama od Zirhamia co to tady dělaj a jsem zatím spokojen, protože po 3 měsícíh jsem měl jednu škodnou událost v Indonésii a pojišťovna mi to bez odkladu proplatila. Takže doporučuju.
Celoročné poistenie | ( Marianna | 25.08.2014, 14:11 ) | reagovat

Ja mám tiež svoje skúsenosti s českým cestovným poistením, pravidelne si dávame celoročné poistenie od Unionu. Minulý rok sme boli so synom pri mori, syn mi tam ochorel a potreboval antibiotiká. Nevolali sme na žiadne asistenčné služby,  domáci nám priamo vybavili návšteu lekára, išli sme na vyšetrenie a dostal lieky. Keď sme sa vrátili, stačilo, že sme poisťovni predložili všetky účty a papiere a preplatili nám to relatívne rýchlo.

Ale jasné, keď človk cestuje len raz ročne na pár dní, tak sa mu celoročné asi neoplatí a je potom najlepšie pozrieť si jednu z tých porovnávacích stránok, vyhľadať si na poisťovňu referencie a podľa toho sa rozhodnúť :)

nejlepší | ( Freislav | 11.02.2014, 17:18 ) | reagovat
www.inpojisteni.cz 
Cestovní pojištění | ( Lojza | 30.01.2014, 20:52 ) | reagovat

Dobrý večer,

Hory už mám za sebou a můžu ríct, že úspěšně. Pojištění jsem nakonec uzavřel přes internet tady :  www.srovnejto.cz/cestovni-pojisteni-online/

Dlouho jsem si nemohl vybrat, tyto stránky mě opravdu pomohli. Doporučuji. 

cestovní pojištění | ( Lojza | 12.12.2013, 19:43 ) | reagovat

Dobrý večer,

hledám výhodné cestovní pojištění. Souhlasím stím, že v dnešní době internetu je zbytečné chodit na kamennou prodejnou. Lepší a levnější je vše zařídit z domova na počítači. Sháním pojištění na hory. Až seženu dám vědět kde jsem pořídil. 

Nejlepší | ( karel šramatý | 10.12.2013, 11:41 ) | reagovat
nejlepší pojištění je sjednané přes internet. srovná se to v průběhu pár minut, vidím co která pojišťovna nabízí a lidi na telefonu su příejmní (určitě příjemnější než agresivní paničky na pobočkách pojišťoven). Doporučuji www.inpojisteni.cz - ceny a jednání supr.
mnoya@seznam.cz | ( Jindra | 29.07.2012, 09:15 ) | reagovat
Vybodněte se na všechny a zařiďte si to sami jednoduše a rychle. Nějaký web třeba www.topsrovnani.cz , tam si to naklikáte a hotovo. A k tomu o hodně levnější než na kamenné pobočce.
cestovni pojisteni | ( Links12 | 13.02.2012, 00:14 ) | reagovat
Zdravím, nedávno jsem také hledala, kde a jak se pojistit a našla jsem stránku http://sjednatpojisteni.cz/ Mohu jen doporučit. ;)
cestovni pojisteni ALIANZ | ( zizka | 06.12.2009, 11:07 ) | reagovat

zdravim,

mam sve zkusenosti,

uzavrel jsem cestovni pojisteni od alianz, verzi platin, Odjel jsem na dovolenou do egypta, a par dni üred odjezdem, jsem mel uraz na chodidle, vyvrknuty kotnik, Chozeni neslo, otok jak blazen.

Volal jsem tedy s klidnym srdcem pojistovnu, neozvala se ale na smouve uvedena alianz , ale Mondial assistance, bylo 12.45 hod, Po zdlouhavem popsani, kde jsem, co se stalo, jak to vypada,  mi bylo receno zavolame zpet.

Upzornuji, vse z meho mobilniho telefonu...

po 30 minutach vola assistance znovu a pta se na to stejne, a jak to bude, ze okamzite kontaktuji svoji pobocku v egypte, bla bla bla...

Transport, ze nebude sanitkou, ale taxikem, plati ale jen cestu do nemocnice, a ta stoji 45 euro, v egypte.....

samozrejme je to blabol, v egypte jezdi taxik asi tak o polovinu levneji nez u nas ale ok.

V 15 hodin, volaji ze tedy sesnazi domluvit osetreni v nemocnici, ze je  to ta nejlepsi bla bla bla, ale ze to potrva ...

Objednal jsem tedy taxi na 16 hodin a cekal na telefon,

po 16hodine volaji, ze stale nemaji potvrzeni od tamni nemocnice o prevzeti poplatku,bla bla bla.

po nekolika telefonatech, se ozvou 20.10 ze lekar pracuje jen do 20 hodin a ze tedy dnes asi nic, ale ze se snazi najit jine zarizeni ale ze to je slozite, protoze hledaji to nejlevnejsi..

clovek si pripada jak ten nejlevnejsi, kdyz hledaji pro nej jen to nejlevnejsi,..

po 21 hodine, telefon ze rano tedy bude osetreni, zajisti vse, musim jen dojet, lekar bude vse vedet, vse je zajistene, s klidnymsvedomin usinam,

rano objednanytaxi stoji asijen 20 dolaru a jedu do nemocnice,

nikdo neumi anglicky, nemecky, jen arabsky, a to je prosim international hospital, ale to ma vice spolecne s kulturou nez s touto pojistovnou.

Prichazim do nemocnice, prvni co je, please cash... hned mam platit???

volam do assistance mondial a ptam se co se deje...

moment zjistime,.

pul hodina a nic, bolesti jsou hrozne, zadne choditko, vozik proste se belham kam to jde.

pracovnik me taha pres pul nemocnice do oddeleni faktur ci ceho, a tam se na me uz tesi, please cash 500 dolar...

volam do assistance co to je tedy domluvenho, no mluvi s tim urednikem pres muj telefon asi 20 minut, potom odchazim, na help desk platim 50 dolaru, nevim za co,,

jdu k lekari, ktery tam samozrejme v 9 hodin neni, cekamm, po hodine prijde lekar,,popa se na muj urazod stolu, neco zablaboli a jdu nekam, nikomu senerozumi, jedina vyhoda stale se mnounekdo nekam chodi, nevim zda abych neutekl, nebo abych nezabloudil, Tatonemocnice jeskoro jen pro cizince, nebo pro majetne egyptany.

Jdu na rentgen, vse ok, po 10 minutach snimek v ruce,rychlejsi jak u nas ve stare evrope, up..

zpet k lekari, neco podepisuji, kouka lekar na snimek, rika ok, neni to zlomenina ale jen potrhane svalstvo ci vazivo..

dostavam recept na nejake leky, nic vic, zadny stahovaci obvaz nic..

odchazim ci spise taham nohu za sebou k taxiku, dostavam zpet muj pas ktery jsem musel odevzdat na help desk,,,

taxik me veze do lekarny, dostavam prasky na svuj uraz... a nejaky stahovaci  obvaz.. platim 22o dolaru a jdu...

jak vidite neni nic lepsiho nez se nechat pojistit... 

pripravene bylo  ze strany pojsitovny vubec nic, taxik, poplatky, leky vse jsemplatil sam, osetreni po 16 hodinach od nahlaseni...

nejhorsi je ze celou dobu ty rozhovory cinil muj telefon, po navratu jsem obdrzel ucet na 6000 kc, pojistovna se brani platit, ze to neni zahrnuto v pojisteni.........

katastrofa, neshopnost, nezkusenost,

tyden po navratu mi vola linka spookojenosti zakazniku alianz..

byl jste spokojen, jake bylo osetreni, diskutoval jste svoji situaci s lekarem nasi spolecnosti kdyz jste poprve volal? nic nic nic

poslal jsem nekolik stiznosti, na alianz, na mondial assistance,

jen omluvy, litost, a po 30 dnech snad dostanu i proplacene nejdrive uhrady co jsem platil sam, ale snad i cast telefonich poplatku.

doporucuji, alianz asi ne, mejte dostatek penez, pojisteni ok, ale spolehat spise na sebe nez na nejakou pojistovnu!!!!!!!!!!!!

mejte se

Z. 

 
Re: cestovni pojisteni ALIANZ | ( Radovan | 17.07.2011, 21:40 ) | reagovat
Děkujeme za popsanou zkušenost. Bohužel špatnou. 
 
ALIANZ - Mondial Assistance a jak to tam vlastně funguje | ( Tom | 25.12.2012, 20:36 ) | reagovat
Žádné cestovní pojištění či povinné ručení nezajistí 100% spokojenost zákazníka. Některá jsou výhodnější, hodně závisí na situaci a hlavně na zmluvních podmínkách dané pojišťovny. Bohužel u cetovního pojištění platí, že většinou se počítá až se zpětnou náhradou výdajů, které zákazník/případný pacient/ v zahraničí za ošetření, či služby uhradí sám. U Mondial Assistance to funguje tak, že chudák operátor, který celý den zvedá telefony (většinou cestní asistence=odvozy do servisů) se jen modlí, aby mu nezavolal někdo ze zahraničí, či už kvůli ošetření nebo nehodě v zahraničí. Na operátora jsou kladeny nemalé psychické nároky, jednak ze strany vedení, které nutí, aby byl flexibilní, a aby se pokud možno ani nešel "vycikat" (=vyřešil co možná nejvíce případů denně). A také ze strany smluvného partnera (pojišťovny, automobilky), kterých podmínky se vpodstatě tváří jako výhodné pro zákazníka, ale po jejich detailnějším přečtení je hned jasné, že ty výhody jsou základní (vyjímaje luxusní značky vozů). Operátor musí podmínky zběžně znát, a to nejen ty od Allianz, ale od asi dalších min. dvaceti smluvních partenrů, které daná asistenční služba pokrývá (= jejich mamagement sjednal, bez ohledu na to, jestli to asistenční centrála může fyzicky i psychicky zvládnout!!!). Tedy, pokud zavoláte na asistenci z Egypta, v 99% daný operátor právě před minutou dořešil nějaký odtah do autoservisu, a to většinou se stresovaným zákazníkem, který havaroval někde daleko od autoservisu, do kterého se operátor dovolal (pokud vůbec) asi po pěti pokusech. A samozřejmě, odtahy jsou většinou jen do servisu nejbliššího od místa poruchy/nehody. Takže pokud chce zákazník dále=domů, musí si nadbytečné KM připlatit, a to pokud možno přímo odtahovce po odtahu nebo vystavením šeku. Když mrzne, tak to je ještě horší. To je zákazníků, kteří jsou naštvaní požehnaně. Není pu, většina si smluvní podmínky nepřečte s vírou, jak výhodné pojištění mají (vždyť si pořádně platí), a chudák operátor jim musí v strerovém stavu vysvětlit, na co mají nárok. No a s medickou asistencí to je ještě horší. Ideální situací je, když je třeba situaci řešit se zahraničními kolegy, a ti spolupracují ihned, po skontaktování nebo napsání mailu. Pokud si maily ani telefonáty nevšímají, protože "jsou zanepráznění" (to se stává většinou), tak samozřejmě pacient čeká na ošetření, nervózní, operátor taky nervózní, protože neví co říct, jen musí čekat na reakci ze zahraničí a pod. A to se, věřte či ne, stává pravidelně. A to ještě mezitím zavolá dalších pět lidí, kteří potřebují odtah. Takže operátor má co dělat, aby to nepoplet a správně každou komunikaci zapsal do programu v počítači, a hlavně, všechno dělat co nejrychleji!:/ Když se ale případ, třeba dost akutní ošetření s vysokými lékařskými náklady, řeší mezi lékařem zaměstnaným asistenční služnou (ten musí každé medické náklady schvalovat) a nemocnicí/lékařem poskytujícím ošetření v zahraničí, tak to je pecka. To musí operátor vyslověně čekat, jestli lékař většinou nepřiměřeně vysoké náklady za ošetření schválí, co většinou neschválí. A operátor musí komunikovat jak s pacientem, tak s neustále naléhající (volající/píšící) nemocnicí/léařem, kteří chtějí své peníze. V takovém Turecku vám vezmou pasy, a pokud asistenční lékař nechválí náklady za oštření, tak zůstanete v nemocnici čekat, bez pasů, až se vyjednávání mezi asistenčí službou a zahraničím neskončí. A samozřejmě, všechna tíha leží na operátorovi, kterému se nadává a který to musí absorbovat. Není pak pu, že tihle lidé, pracující 8h i více, 5 dní v týdnu, pak končí toto úporné zaměstnání v průměru po 2 letech a hledají si něco méně stresujícího a s lepší seberealizaci. Mondial Assiatnce asituje hodně značek aut a taky pár zdravotních pojišťení, takže na jejich kvality se dá spolehnou jen z části. Někdy si máknou a vyřeší i náročný případ bravurně (ten většinou vystaví na webových stránkach, jako příklad jejich skvělé práce:)), jindy zase nezvládnou nic, a to většinou z důvodu špatného mamagementu (vedení nevyjímaje) či nespolupráce partnerské společnosti. Málokdy, mluvím ze skušenosti přítele, který tuto práci dělal, málokdy za to může právě operátor, který to ale většinou schytá nejvíce. A tak je tomu ale v mnoha asistenčních společnostech. Je to prostě práce pro silné žaludky. Finančné ohodnocení je pro SŠ, či studujícího VŠ (flexibilní pracovní doba) vcelku naprůměrné (kolem 20 tis. v začátcích - pokud tuto práci budete chtít dělat, tak méně určitě nežádejte!). 
 
Re: ALIANZ - Mondial Assistance a jak to tam vlastně funguje | ( Petr p | 18.08.2014, 23:56 ) | reagovat

Njn chudák operátor z Mondial je ze všech stran mučen. On sice ví že dělá práci špatně, protože na to nemá podmínky, ale stejně jí dělá dál.

Pokud není člověk schopen odejít z práce kterou dělá špatně je hlupák, pokud se člověk vymlouvá, že dělá práci špatně kvůli ostatním, tak je hlupák a ubožák.

Pozor na praktiky ČSOB. Stačí malá nepozornost!

Chtěl bych jen upozornit na situaci, která se mě stala letos  a může s... více »

Pojišťovací Kocourkov v Česku vládne

Jsem vdova. Můj manžel ještě když žil si platil životní pojištění. Přesněji řeče... více »

Pozor na pojišťovací agenty a jejich sliby

Dnes je mó;dní uzavírat pojištění na kdeco. Pojišťovací agenti vás dovedou při l... více »

Anketní otázka