Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

Ideální banka – ekologická, srozumitelná, ohleduplná a přátelská

07.12.2008, 12:46   |   Patrik Nacher   |   komentářů (0)

Druhý ročník soutěže Ideální banka 21. století, kterou pořádá Poštovní spořitelna a server www.bankovnipoplatky.com, se dostal do své další fáze. Z rekordních 197 studentů, kteří do soutěže přihlásili svou práci, vybrala porota složená ze zástupců Poštovní spořitelny a serveru www.bankovnipoplatky.com 60 semifinalistů.

 

Z tohoto počtu je 14 studentů, 39 studentek a 7 studentských týmů. Do semifinále se probojovalo plných 50 studentek a studentů z vysokých škol. Nyní bude o finálových 20 místech a celkovém pořadí rozhodovat 11-ti členná porota, která je složená z představitelů banky a serveru, které pořádají soutěž a dále pak ze zástupců odborných partnerů (BIVŠ, Technická univerzita v Liberci a VŠB-TU), mediálního partnera (www.kurzy.cz) a loňských úspěšných studentek, které se umístili na prvních dvou místech.

A jaké byly nejčastější představy a nápady studentů? Daly by se shrnout do několika tezí:

·        Srozumitelnost – banky by měly hovořit srozumitelným jazykem, více vysvětlovat a méně používat odborné termíny.

·        Ekologický aspekt – zrušení informací na papíru, třídění odpadu apod..

·        Zlepšit přístup a kvalitu zaměstnanců – odborná a psychologická školení, inpiduální přístup ke klientovi (banka jako přítel či člen rodiny).

·        Upřednostnit elektronickou komunikaci s bankou (e-mail, mobil).

·        Větší zapojení moderní techniky – otisky prstů, biometrické údaje, čipy pod kůží atd..

·        Ohled na seniory – školící zařízení, pomoc se zaváděním moderních komunikačních prostředků, nabídka různých výhod a podpor.

·        Zrušit poplatky za přímé bankovnictví (za takové služby, kde si klient sám obsluhuje účet).

·        Snížit množství reklamy.

·        Prodloužit otevírací dobu poboček a zkrátit čekací dobu (zpříjemnit ji – odpočinková zó;na, wi-fi připojení, občerstvení apod.).

·        Zvýhodnit věrné klienty, odměny dlouholetým klientům banky.

Prohledat jednotlivé výrazy - Ideální banka – ekologická, srozumitelná, ohleduplná a přátelská

Ideální , banka , , ekologická, , srozumitelná, , ohleduplná , a , přátelská ,

Vyplavení bytu horor pro každého

Konečně malíř opouští po dvou dnech náš byt. Za dva dny po dřině po malová... více »

Nová služba za 24 hod? Máte jí už za 4 měsíce!

V srpnu tohoto roku, jsem chtěl dceři převést předplacenou kartu na paušál "... více »

Běžná cena? Další z triků obchodníků

Rozhodl jsem se koupit si kávovar. Takový nějaký lepší. Na Internetu to dnes nen... více »

Anketní otázka