Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

DISKUSE K ČLÁNKU:
Koupě bytu: jak předejít rozčarování?

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:
Kontrolní otázka: * Kolik dnů má jeden kalendářní týden ?
Odpověď : * ( odpověď napište číslicí )
Nefer jednani firmy Stavos | ( MD | 16.11.2010, 20:00 ) | reagovat
Dobry den, presne s timto chovani jsem se setkala s firmou Stavos, od ktere jsem minuly rok kupovala byt.  Prodavajici firma pak jeste pokracovala v praktikach negativne postihujicich kupujiciho a po "nenadalych" odhalenich a zjevne nevyhodnych postupech pro zakaznika se s tim pote uz nedalo nic delat. Firma ve vetsine pripadu jednala pod tlakem vyvyjenym na zakaznika zpusobem nepodepises = nebudes mit byt. Tyto praktiky behem jednani s firmou byly zvlastni, ale nezkuseny zakaznik se lehce dostava do pasti. Muzu rici, ze ani projednani smlouvy s pravnikem nezlepsilo podminky, protoze Stavos proste na zmenu nepristoupil. Chtela bych timto varovat vsechny zakazniky Stavosu, at se nedostanou do stejne neprijemne situace jako ja a vyhnou se reseni problemu po nekolik dalsich let. Firmu Stavos jsem shledala jako realitni kancelar, ktera nema nejmensi zajem o zakaznika a ferove jednani. Ty nehorazne penize co jim za nemovitost zaplatite si opravdu nezaslouzi.

Construct data. Jsem další jejich oběť

Před rokem nám přišel do firmy formulář. Vše vypadalo v pořádku, chtěli jen opra... více »

Dobře placení úředníci svou nečinností ohrožují naše životy

Když úředník poruší svou povinnost, což se děje docela často, je to smutné. Když... více »

Neskočte ČEZu na špek

ČEZ se snaží jako už několikrát v minulosti opět podvést své klienty. Nepřistupu... více »

Anketní otázka