Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

Lidé banky zatracují i chválí – komentáře hodnotících uživatelů

24.03.2010, 14:56   |   www.vstricnabanka.cz   |   komentářů (0)

mBank zaznamenala většinou pozitivní hodnocení

mBank jako banka s pověstí dynamického, internetového finančního ústavu s nízkými poplatky a zajímavým, inovativním přístupem ke klientům, zaznamenala u veřejnosti absolutně nejlepší hodnocení ve výši 78 procent.

Se službami mBank jsem spokojen a můžu ji jen doporučit. Transakce můžu provádět přes internetové bankovnictví, které je přehledné a funguje jako hodinky a v REÁLNÉM ČASE!! Neopominutelnou výhodou je, že mě tento luxus při správném užívání nestojí ani korunu!!!“ říká o mBank uživatel Ondřej Majerník.

Raiffeisenbank je hodnocena rozporuplně

Stejně jako mBank se snaží prezentovat i Raiffeisenbank, která útočí na své klienty nízkými poplatky a také platbami klientům za používání účtu. U Raiffeisenbank jsou však komentáře výrazně protichůdnější než u konkurenční mBank. Zatímco jedni uživatelé si tuto banku výrazně chválí, jiní ji nemohou přijít na jméno.

Raiffeisenbank hodnotí kriticky i Václav Krupička. „Tuto banku silně nedoporučuji. E-konto je bezchybné, ale od té doby, kdy to převzala Raiffeisen, vše se hodně zdražilo. Navíc úrokové sazby z úvěrů, které se pohybují okolo 22%, jsou až neslušné. V reklamách zatajují spoustu věcí proto, aby nalákali klienty, ale ve finále podmínky, pro to aby člověk získal reklamované podmínky, jsou mnohdy nesplnitelné. Stručné mé hodnocení: Předražená banka, ale se super internetovým bankovnictvím, které ovšem není jejich dílem. Nebudu svěřovat své finance bance, která do očí zákazníků lže."

Vadit může i agresivita kampaní

Uživatelé nemusí mít problém pouze s bankovními produkty, či chováním zaměstnanců banky, ale také další věci, které souvisí s image banky a její reklamou.

Uživateli Radku Šoltysovi zase na Citibank vadila nevkusná a agresivní reklamní a prezentační kampaň. Tento uživatel k tomu říká: „Vadila mi zejména agresivní kampaň v obchodních centrech na vydání kreditních karet Citibank, poradci mne kontaktovali v mnoha případech. (Pokud ke mně míří a já změním směr schůze, evidentně nemám o nabídku zájem. I v takovém případě mě však oslovovali, což považuji za nepříjemné až vtíravé.

Nic není jen černobílé

I k celkově hůře hodnoceným bankám jako je Česká spořitelna lze najít pozitivní komentáře.

Jan Rokyta tak pochválil Českou spořitelnu takto: „Česká spořitelna má širokou škálu produktů, takže si tam každý přijde na své. Ne každý kouká pouze na výši poplatků, ale důležitá je kvalita a také fakt, že vše vyřídíte na jednom místě. Samozřejmě objektivní plus je počet poboček i bankomatů, takže dávám 10.

Už 5. dubna bude zveřejněn celkový rating českých bank. K hodnocení veřejnosti se přidá hodnocení odborné poroty a hodnocení nezávislého serveru a bankám tak bude vystaveno první čtvrtletní vysvědčení.

HODNOŤTE BANKU NA WWW.VSTRICNABANKA.CZ

Prohledat jednotlivé výrazy - Lidé banky zatracují i chválí – komentáře hodnotících uživatelů

Lidé , banky , zatracují , i , chválí , , komentáře , hodnotících , uživatelů ,

Vyplavení bytu horor pro každého

Konečně malíř opouští po dvou dnech náš byt. Za dva dny po dřině po malová... více »

Nová služba za 24 hod? Máte jí už za 4 měsíce!

V srpnu tohoto roku, jsem chtěl dceři převést předplacenou kartu na paušál "... více »

Běžná cena? Další z triků obchodníků

Rozhodl jsem se koupit si kávovar. Takový nějaký lepší. Na Internetu to dnes nen... více »

Anketní otázka