Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

O2 - socialismus!

21.08.2008, 01:02   |   Petr Novákovec   |   komentářů (2)

Služby O2 se zlepšily, o tom není pochyb. Jednání s klienty ovšem nikoliv. Člověk si opravdu připadá buď jako v socialistickém Československu a nebo jako někde hodně na východ.

Tak jsem si nechal převést v kanceláři pevnou linku z původní firmy na svoji společnost. Formulář o všech změnách - tedy nejen účastníka, ale i tarifu, jsem pečlivě vyplnil a to dokonce s přispěním rad přímo na pobočce O2 a pak jej poslal faxem.

Dopis, potvrzující změnu účastníka přišel o pár dnů později. Skvělá a rychlá služba, řekl jsem si. Pak jsem ale čekal na router za 1 Kč, který O2 slibuje novým zákazníkům. Už jaksi nezdůrazňuje, že nový, znamená zřejmě zcela nové číslo a nikoliv změnu účastníka již existujícího čísla, jakkoliv ten je z logiky věci také nový účastník. 

Má totiž možnost nepokračovat a objednat si službu od někoho jiného (nikde není vázán), ale kampak na O2 z logikou. Dobře, rozhodl jsem se zavolat na zákaznickou linku, jak to s routerem je, i když šance se zdála být nulová.

Jaké bylo moje překvapení, když jsem od operátora zjistil, že krom toho, že na router za 1 Kč nemám z výše popsaných důvodů nárok, nedošlo ke změně tarifu, takže internet stále běží na starém (a tedy dražším) tarifu.

Nad tím, jak je možné, že obdržím dopis o úspěšné změně účastníka, ale ani slůvko o tom, že se nepodařilo změnit tarif, zůstává rozum stát. Kdybych nevolal do O2, tak bych se to dozvěděl až s první fakturou.

Jaké to překvapení, nedošlo ke změně, však on to klient zaplatí, však ono se to nějak vyvrbí. Fakt, že se změnou starého tarifu za nový souvisí i změna protokolu, o čemž ovšem běžný klient samozřejmě neví a že jedno nejde bez druhého, tudíž se člověk točí v bludném kruhu, jen podtrhuje zoufalost situace.

Přitom stačilo tak málo, jen zákazníka na situaci upozornit. Nenechat ho v neznalosti a čekat, co se bude dít po zaslání první složenky či faktury. Je mi smutno z toho, jak se k lidem chovají tyto korporace, ať už jde o telekomunikace, banky nebo třeba energetiku.

Dopisy s různými nabídkami, zbytnými informacemi zasílají, ale důležité informace nikoliv.

Všem přeji příjemnější zážitky a klidné letní dny.

Poznámka redakce:

Jak vyplynulo z nedávného průzkumu portálu www.mojepoplatky.cz, který můžete najít na:

 http://www.mojepoplatky.cz/nejvyhodnejsi-pripojeni-casto-to-nejmene-dostupne-624.html

Na první pohled vypadá nabídka cen připojení O2 i dalších poskytovatelů poměrně příznivě, na druhé straně se však setkáváme s dalšími náklady, které v nabídce nejsou uvedeny a často nekorektní jednání vůči zákazníkům. Casté je také uvádění neúplných nebo závádějících informací apod.

Doporučujeme proto, neřídit se pouze cenou, kterou najdete na letácích, ale především také následujícím přístupem poskytovatele a jeho zaměstnaců, kteří ho zastupují. Dbejte také na to, zda daný poskytovatel skutečně bezpodmínečně plní své sliby, a že tam není vždy to pověstné "ale".

O O2 jste si mohli již přečíst příběh našeho čtenáře ZDE!

Prohledat jednotlivé výrazy - O2 - socialismus!

O2 , - , socialismus! ,

O2 - socialismus!

Uteč co nejdříve.

Od O2 doporučuji utéci co nejdříve. Je to moloch podobný České spořitelně....

zaplať a drž hubu

Také nemám dobré zkušenosti můj článek si můžete přečíst zde. http://mick.blog.z...

Diskutovat

Vyplavení bytu horor pro každého

Konečně malíř opouští po dvou dnech náš byt. Za dva dny po dřině po malová... více »

Nová služba za 24 hod? Máte jí už za 4 měsíce!

V srpnu tohoto roku, jsem chtěl dceři převést předplacenou kartu na paušál "... více »

Běžná cena? Další z triků obchodníků

Rozhodl jsem se koupit si kávovar. Takový nějaký lepší. Na Internetu to dnes nen... více »

Anketní otázka