Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

DISKUSE K ČLÁNKU:
Psí výkaly jsou přeci hnojivem pro naše louky:Navíc platím poplatky!

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:
Kontrolní otázka: * Kolik dnů má jeden kalendářní týden ?
Odpověď : * ( odpověď napište číslicí )
Nebezpečný pejskař v Ejpovicích v kempu U Jezera | ( Milan P. Plzeň | 13.09.2013, 15:17 ) | reagovat
V kempu U Jezera v Ejpovicích /okr. Rokycany/ je bezohledný hulvát jako stálý host ve vlastním karavanu. Jeho jezevčík ochcává naprosto všechno. Celé dny všude volně pobíhá i přes zákaz. Přijedete se stanem, karavanem, obytným autem, to je jedno. Jakmile na chvilku opustíte své místo, okamžitě patříte do jeho teritoria. Doma si to umyjte, vyperte a už tam vícekrát nejezděte. Pokud pánovi cokoliv řeknete, hrubě po vás vyjede. Já jsem tohoto "rybáře v maskáčích" upozornil několikrát a naposled už mě chtěl zbít až jsem před ním utekl do auta a odjel. To je fakt NEJVÍC !!!
Uz maji i web | ( nepejskarka | 20.07.2012, 16:37 ) | reagovat

Koukala jsem, ze psi hovinka maji uz i svoje stranky. Juknete na www.pejskari.com

Drzim jim palce :-))

Začněte přemýšlet.. | ( BK | 30.01.2012, 09:52 ) | reagovat

1) Poplatek ze psů má funkci regulační = omezení počtu psů. Jejich pobyt ve městě je nákladný (úklid výkalů, odchyt toulavých, řešení útoků atd.) a obtěžující (štěkot, výkaly, útoky). Místní poplatky mají charakter daně. To, že platím daně, mě neopravňuje k tomu, abych odpadky vyhazovala z oknaa kálela sousedům kolem auta, na chodnících, v parcích, přede dveřmi atd.

2) Hnojí se exkrementy býložravců nikoliv masožravců (granuložravců a plechovkožravců). Vygooglete si prosím důvody sám. Navíc část psích exkremetnů obsahují parazity, které si na botě přinesete až domů.

V Praze se uklidí několik  tun psích výkalů měsíčně! Stojí to milióny Kč.Vybrané poplatky zdaleka nehradí náklady. Máte dojem, že se budou platit uklízeči, kupovat drahé stroje, čtyřkolky, vysavače, jejichž výroba také zatěžuje životní prostředí (to jen tak na okraj, když to vezmu do důsledku). V některých obcích se platí 1500,-, jinde 500,- a někde třeba vůbec nic. To podle Vás znamená, že v Praze např. nemusejí uklízet pejskaři vůbec, tam kde platí 500,- musejí uklízet víc a tam kde neplatí nic musejí uklízet nejvíc? 

Jen si představte, jak by to tu vypadalo, kdyby neuklízel výkaly nikdo (ani obec)? Vidíte tu hromadu v parcích, vidíte tu hnědou klouzačku na chodnících? Opravdu nejde o pár hovínek. My tu chodíme v hovnech, obec to nestíhá uklízet (po vás, vy znečišťujete veřejná prostranství). Nevidíte, jak je to nechutné? Na každém rohu na mě vystartuje štěkající pes. Psi mají záchvat štěkotu na projíždějící auta, poklidně procházející lidi, v panelácích štěkají za dveřmi na každého, kdo vkročí na chodbu, v noci monotónně štěkají jen tak třeba hodinu v kuse. U rodinných domků se rozštšká celá ulice, štěkot se odráží ode zdí. Štěkot je hlasitý jako kdyby někdo co chvíli vrtal, bouchal petardy apod. Psíčkaři je ještě učí štěkat schválně! A mají z toho přiblblou radost. Místo aby je učili povelu Ticho, Neštěkej apod. Ať štěká opravdu jen když někdo leze přes plot nebo páčí zámek a ne magorsky všude a na všechny a všechno. A nemluvě o tom, že psi každou chvíli někoho pokoušou (stupeň zranění je různý). Problém je v tom, že psů je moc. Není to normální, jsou uměle namnoženi a šlechtěni lidmi. Lidé psy nezvládají. Mají zvířátko, ale neuklízejí po něm, vychovávají ho jako člena rodiny, rozmazlují a tito psi pak otravují okolí štěkotem a často i agresí. Pes je smečkovité zvíře, potřebuje mít ve smečce jasně stanovené místo, jinak obtěžuje, přerůstá přes hlavu. Proč si lidi pořizují tak náročné zvíře na chov? Ani sami nevědí.. he he máme taky pejska. ČR - národ psíčkařů.

Jaký by byl klid, kdyby jich nebylo tolik.. kdyby byli jen psi záchranářů atd. Kdyby psa mělo jen pár schopných a rozumných lidí, kteří je zvládají.. ach..jo :-/

 
Re: Začněte přemýšlet.. | ( LB | 17.08.2013, 19:08 ) | reagovat
No.. když se tak navážíte do majitelů psů, co třeba majitelé aut? Copak auta jezdí jen potichu? Výfukové plyny a prach je snad neškodný? Podívejte se pod několik aut a popte se z kolika z nich vytékají provozní kapaliny, myslíte že snad životnímu prostředí prospívají? Kolik jejich majitelů vyhazuje vyjetý olej do komunálu, kolikrát páni řidiči parkují tak nanic, že čklověk neví jak se mezi zaparkovanými vozy vymotat aby se dostal ke vchodu svého domu, kolikrát řidiči rozstřikují kaluže na chodce ať už jen z beohlednosti nebo ze zlomislnosti, kolikrát nelze přejít po přechodu (když tam nejsou semafory), kolikrát vám někdo troubí pod okny, bojíte se pouštět děti ven aby je nesmetlo auto.. atd. Kolik lidí ročně zemře při dopravních nehodách a kolik v důsledku napadení psem... Aut je místy taky moc, ale kdo chce ať je vlastní a nikdo si neztěžuje.. Proč? Že by snad proto že jezdit chceme skoro všichni, zatím co někteří, když sami psy rádi nemají a npořídili by si takové zvíže (což je jejich věc), si myslí že ostatní se jim musí podřizovat? Samozřejmě by si měli pejskaři ty bobečky po svých mazlících ukízet a samozřejmě by si měli vybírat jako mazlíky vhodná plemena a taky je vhodně cvičit ale když už chcete pérovat jednu skupinu lidí, podívejte se i na bezohlednosti jiných i sami na sebe.
 
Re: Re: Začněte přemýšlet.. srovnáváte auta a psi ???? | ( Milan P. Plzeň | 13.09.2013, 15:29 ) | reagovat
Auta nejsou jen k vožení prdelí ........ vozí řemeslníkům nářadí, vozí potraviny mimo jiné i pro psy, rozvážejí mimo jiné i sáčky na vaše psí hovna a zase je plné vozí k likvidaci. A kolik se za každé auto platí ? Auto slouží mimo jiné k usnadnění práce, kterou lidem ostatním půspbíte vy, bezohlední pejskaři. Bože co je to za idiota že začne s takovým srovnáním ?????
 
Re: Začněte přemýšlet.. | ( martina | 10.04.2012, 16:56 ) | reagovat

ÚÚÚŽASNÝ ČLÁNEK,KONEČNĚ NĚKDO ŘEKL PRAVDU.

ŽIJU V PRAZE NA SÍDLIŠTI A MÁM POCIT,ŽE ZELENÝ TRÁVNÍK PATŘÍ JENOM PSŮM,MOJE DĚTI SE TAM HRÁT NEMOHOU,PROTOŽE JE VŠUDE DĚSNĚ NASRÁNO,FUJ!!! JE TO HANBA.NEMÁM NIC PROTI PSŮM,ALE JE JICH OPRAVDU HODNĚ.JÁ MÁM DVĚ DĚTI A NEMÁM PSA,A TO MÁME VELKEJ BYT 4/1.CHUDÁCI PSY DOVEČERA V MALÉM BYTĚ,PAK NA 10 MIN. VEČER VEN.POCHOPÍM,KDYŽ MÁ PEJSKA DŮCHODCE.ALE ŽENSKÁ TISKNE KOČÁREK,V RUCE DÍTĚ A ZA NÍ DVA JEJÍ PSY.NECHÁPU...

Mám rád vychované psy, ne obtěžovatele se psy. Pes za nic nemůže. | ( Tonda | 18.09.2011, 14:25 ) | reagovat

No ty jsi sobec, pisálku ! Ty chceš mít psa a ostatní jsou ti ukradení, co, sobče ? Že bys bral ohled na druhé, to tě ani nenapadne. Takže:

V cizině nejsou nikde pokálené trávníky ( lidé tam nežijí ve výkalech, ale v čistotě ). Proč ? Protože když už tam někdo ze spodiny má výjimečně psa, uklízí po něm. Jak to, že ze spodiny ? Lidé tam mají kolem sebe lidi, přátele, kamarády, parťáky, ... a ne zvířata jako náhražku lidí, jako je tomu, bohužel, v ČR, především u českých žen nebo podpantofláků.

Téměř každý, kdo má psa, jím obtěžuje ostatní, protože jen málokterý pes neštěká. I když je za plotem v zahradě, obtěžuje ostatní štěkáním. Kočka ne, ta venku nikdy nepřijde obtěžovat. Psům nezakážeme štěkat, ale inteligencí pochopíme to, že tu nemůže mít 40 % českých sobců psa, protože je to společensky neudržitelné ( vzrůstá napětí, stres ). To je jedním z důvodů, proč se vybírá poplatek za psa ( ne "ze psa" ... ), protože se ty peníze použijí na zlepšování jakosti života ostatních lidí, např. plovárny, když jim ji sobci ( přemnožení hovínkáři, motorkáři, kuřáci atd. ) ničí. Pohodu v životě, klid, štěstí.

Psí výkaly na louce jako hnojivo ? To by těch psů nesměly být desítky až stovky na jeden trávník, zvláště ve městech. Pak na trávníku přívalem splašek roste jen odolné býlí nebo trávník zežloutne a odumře. Za druhé jsou psi od vás, nerozumných lidí, krmení takovými sajrajty, ať z obchodů nebo doma např. čokoláda / puding / buráky, že nemají normální výkaly. Tyto skoro kyseliny ničí kytky, které na loukách rostly odjakživa a buď tam neroste nic, nebo skomírající rostliny. Viz např. louky mezi Lhotkou a Libuší. Tam už kvůli vám, sobcům, visí cedule, ať ty psy nerozmnožujete na další, protože si zahubíte zeleň ve městě, kdy potom budete žít v umělých sklenících ( viz "nákupní střediska" ). Ale to vám, sobcům, nedojde. Na to vám vždy musí přijít a sdělit to někdo inteligentnější. Proč ? Proč jste tak sobečtí, chamtiví, chcete jen pro sebe a na ostatní nemyslíte ?

"o louky se nikdo nestará": Kéž by tomu tak bylo. Potom by na nich mohlo růst to, co tam růst má, pro co je daný typ krajiny vhodné ( ať jsou to kopřivy nebo orchideje ).

Uneseš pravdu a zamyslíš se nebo budeš dále vykřikovat, případně urážet ?

Hovínko není životu nebezpečné infikovaná jehla od fetáků ANO!!!!! | ( veve | 02.07.2009, 10:34 ) | reagovat
Ahoj no podle mě by se to mělo určitě sbírat když je to na chodníku tam mi to moc vadí.Ale když je to ve vysoké trávě kam nikdo nechodí a není to žádný park tak bych to nesbírala kolikrát tam nejsou ani ty pytlíky a jelikož tak často tu trávu nesekají tak ten bobek nejít je nadlidský výkon.No ve veřejných parcích by se to sbírat mělo ale vemte si že jsou tu důležitější věci než nějaký hivínko!Já např.Jsem se svou labradorkou při procházce našla na dětském pískovišti použité stříkačky od fetáků!!!A bylo jich tam dost aby se oto někdo zranil tak jsem zavolala policii a ještě jsme dostali pochvalu.Byla to náhoda ona byla ještě štěně a utekla na to hřiště a tím jsme odvrátili trochu nebezbečí ktré by někoho mohlo stát život!!!A tady se řeší pitomí hovínka která se dají v pohodě umít ale poranit se o jehlu a žít život ve strachu je větší problém.A kevšemu kdyby kraje a města ty hovínka sbírali a hnojili tím ty parky a zbytečně neutrácely peníze bylo by to v pohodě.My když se pejsek vykaká na zahradě tak to dáme tam kam to chceme dát a pak máme daleko kvalitnější půdu a je to vidět.No Hovínka nejsou nebezbečná jen pro někoho nepříjemná ale nikdo nato neumřel tak tu přestante vyvádět a zamněřme se na to co nás zkutečně ohrožuje!!!!!!!!
Platíme, ale mělli bychom uklízet! | ( Misha | 03.09.2008, 12:02 ) | reagovat
Také platím polatek za psa a to vlastním malou rasu. Jeho bobek tudíž kolikrát v trávě ani nenajdu. Ale sbírám! Sbírat bychom měli i když je to hnojivo, jak píše autor. Ale na té louce také běhají děti, naše děti!!! Takže pokud platíme poplatky, mělo by město zajišťovat dostatek odpadních košů se sáčky na psí výkaly. Jenomže to je těžké, někteří lidé se chovají jako hovada a tyto koše rozbíjejí, sáčky rozhazují atd. Mám psa, tedy stále u sebe nosím obyčejný igel.sáček, abych kdykoli a kdekoli mohla po svém pejskovi uklidit. Tato situace je však dlouhodobě neřešitelná, vždy tu budou lidi prasata, lidi co nechají své psy kadit na louky a lidi, co budou uklízet a také lidé - vandalové, kteří budou koše pro nás pejskaře ničit...
Ach jo... | ( Jodaps | 17.05.2008, 22:42 ) | reagovat
Jak by bylo hezké - zrušit poplatky i pséčkařama...
xxxl | ( maxim | 04.05.2008, 07:01 ) | reagovat
naprostý souhlas, u nás dělají takový bordel výkaly psů a koček že se nedá večer ani vyjít na chodník kolem činžáku a to myslím smrtelně vážně... když jsme to říkali na měst.ůř... a polic... tak se nám vysmáli... hlavně že u nás umějí blbě žgryndat, slibovat, lhát a dělat nepřístojnosti...poplatek by se měl zvýšit o 500%
| ( mv | 30.04.2008, 08:38 ) | reagovat
Vážený pane, z Vašeho příspěvku vyplývá, že patříte k tomu mizivému procentu lidí, kteří do psí hromádky nikdy nešlápli (jestli to není proto, že víte, kde ta hromádka je). Naproti svému domu mám krásný parčík 100x100 m se stromy a trávou. Bohužel se mu musím se svými dětmi vyhnout obloukem, protože zde je na 1m2 vysoká koncentrace Vámi zmiňovaného hnojiva. Hrát si zde s dětmi lze jen na "kanálníky". Předpokládám, že poplatek, který Vám  tolik vadí, je primárně určen pro stojany s  pytlíky na uklízení a také že plní i regulační funkci - to aby těch psů nebylo ještě více.  Podle výše poplatku soudím, že bydlíte ve městě. Já také a věřte mi, že někdy jen skřípu zuby,  když od 20:00 do 1:00 poslouchám psí "koncerty"  a moje děti kvůli tomu nemohou ani spát.  Nejsem zaujatý proti všem pejskařům, někteří mají své psy vychované a ulizí si po nich, ale je i vysoké procento těch, kteří takoví nejsou.
 
Re: | ( Novotný | 22.08.2009, 10:00 ) | reagovat
Fakt je ten, že psímu koncertu nerozumíme. Rozumíte však hulákající partě ožralů v noci, převracející kontejnery a zvracející na chodníky? Měšťáci večer kontrolují důchodce s malími pejsky a mladým s "bojovými" se raději vychnou. Důchodce pokorně sklopí hlavu a je rád, že je, kdežto mladý je pošle až tam.... a uteče. Pozorovat to je někdy větší zábava než v televizi.
 
Re: | ( | 01.05.2008, 22:02 ) | reagovat

nic než souhlas jsem na tom stejně. Jen dodávám že pokud zde v našem vchodě je jedenáct psů nepřipadá mi tento polatek regulační, naopak chtěl by zvýšit. 

Na cizinecké policii se vesele kšeftuje s pořadovými lístky

Na cizinecké policii v Praze v Koněvovce se vesele kšeftuje s pořadovými čísly. ... více »

Reklamace? Zákazník nemá téměř žádná práva. Může jen čekat

Zákazník v Česku nemá téměř žádná práva. Hlavně ať zaplatí a pak ať na svůj výro... více »

Pošlete svůj příběh a vyhrajte hodnotné ceny a hlavně svou příležitost!

Portál www.mojepoplatky.cz vyhlašuje velkou soutěž o nejlepší a neužitečnější př... více »

Anketní otázka