Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu


Reklamace

Autor Bílek
Předmět Reklamace
Dotaz Dobrý den,potřeboval bych poradit - pomoct mám nový byt 1 rok starý,byt je v záruce a praskla tam hadička k vodovodní baterii a vytopilo to muj byt + sklepy . Developer reklamaci uznal a postoupil to stavební firmě která dum stavěla, ta to dala firmě která tam dělala vodu po 3 tydnech se zjistilo že firma co dělala vodu je nedostatečně pojištěna a nic moc se neděje co by jste mi poradil mam si byt opravit na vlastní náklady a pak škodu vymáhat na developeru ? A ten ad si to vymáhá dál . Děkuji za odpověd .Jirka. Vaše odpověd : zde nejde o pojištění, ale o odpovědnost té firmy, resp. jejího dodavatele příslušné trubičky. Je třeba vyzvat developera k vyjádření k Vaší reklamaci a tedy ho i vyzvat k odstranění vady. V případě že toto neudělá, rovnou bych pohrozil žalobou. Odpodnost nese ten, kdo Vám byt prodal a je tedy jen pouze na něm, aby reklamaci k Vaší spokojenosti vyřídil. MUJ DALŠÍ DOTAZ : Developer se po měsíci vyjádřil že reklamaci vyřidil tím že prasklou hadičku vyměnil a že prý podle nějakého paragrafu škodu kterou prasklá hadička zpusobila ( vytopeni bytu + sklepu )hradit nemusí že se to má uhradit ze společné pojistky na dum . Je to tak správně ? Mám jít do soudního sporu ? Děkuji Bílek.

Odpověd na dotaz:

Výživné často přímo ruinuje otce

Manželka již podala žalobu a požádala o soudní vypořádání majetku v SJM. Teď jen... více »

Vyhrajete soud a stejně přijdete o svůj majetek

Jen v Česku je snad možné vyhrát soud a to dokonce u nejvyšší instatnce a stejně... více »

Nestačí si stěžovat, ale začít něco skutečně dělat

Tak moji milánkové .Neznalost zákona neomlouvá. Někteří místo vyse dávání v krčm... více »

Anketní otázka