Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu


odstoupení od smlouvy

Autor Marie
Předmět odstoupení od smlouvy
Dotaz

Dobrý den,

zakoupila jsem v e-shopu navigaci, která nesplňovala parametry nabídky (neobsahovala pojištění navigace a DVD s cyklo mapami). Zásilku jsem reklamovala, ale vzhledem k laxnímu přístupu provozovatele (odpovídal po třech a více dnech) jsem se rozhodla navigaci v zákonné lhůtě 14 dnů vrátit a požadovat peníze zpět. Od té doby se provozovatel e-shopu neozývá a nereaguje na mé e-maily ani dopisy, peníze nevrátil. Jaký další postup zvolit? Děkuji.

Odpověd na dotaz:

Dobrý den

jako nejlepší postup doporučuji oficielně, písemně, nejlépe prostřednictvím advokátní kanceláře vyzvat prodejce k vrácení kupní ceny, prokázat odeslání zboží zpět a pohrozit podáním žaloby v případě jeho nečinnosti.

Pokud máte zájem o zařízení všech těchto záležitostí, pak mě kontaktujte na mail: mojepoplatky@seznam.cz

Výživné často přímo ruinuje otce

Manželka již podala žalobu a požádala o soudní vypořádání majetku v SJM. Teď jen... více »

Vyhrajete soud a stejně přijdete o svůj majetek

Jen v Česku je snad možné vyhrát soud a to dokonce u nejvyšší instatnce a stejně... více »

Nestačí si stěžovat, ale začít něco skutečně dělat

Tak moji milánkové .Neznalost zákona neomlouvá. Někteří místo vyse dávání v krčm... více »

Anketní otázka