Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

Spotřebitel ve spárech operátora

08.09.2011, 02:40   |   Sdružení na ochranu spotřebitelů   |   komentářů (0)

Sdružení net rozjíždí na svém webu www.spotrebitel.net informační kampaň
dotýkající se praktik mobilních operátorů. V naší poradně se množí případy
nespokojených uživatelů a v informační kampani se spotřebitelé budou mít
možnost s typickými stížnostmi seznámit.
Na konkrétních příkladech zároveň ukážeme, jak se proti jednotlivým
praktikám mobilních operátorů bránit a kam se spotřebitelé mohou obracet.V
konkrétních případech pomůžeme a budeme se snažit během kampaně
shromáždit podněty a utříbit poznatky tak, abychom ke konci roku dali
dohromady návrh na určité legislativní změny v této oblasti.
Proto sledujte informační kampaň na našem webu, kde budou i informace o
našich konkrétních krocích.
Právní oddělení

Prohledat jednotlivé výrazy - Spotřebitel ve spárech operátora

Spotřebitel , ve , spárech , operátora ,

Vyplavení bytu horor pro každého

Konečně malíř opouští po dvou dnech náš byt. Za dva dny po dřině po malová... více »

Nová služba za 24 hod? Máte jí už za 4 měsíce!

V srpnu tohoto roku, jsem chtěl dceři převést předplacenou kartu na paušál "... více »

Běžná cena? Další z triků obchodníků

Rozhodl jsem se koupit si kávovar. Takový nějaký lepší. Na Internetu to dnes nen... více »

Anketní otázka